Helt sjukt...

Om 15 dagar sitter jag på ett plan som borde vara ungefär en timme utanför Stor Brittaniens kust. Hur sjukt är det egentligen? Om 15 dagar och typ tre timmar skulle jag gissa sitter jag i Volvon från Arlanda tillbaka till Danderyd. Det är sinnessjukt. Om 15 dagar vet jag inte om jag kommer isolera mig själv från alla för att jag fortfarande är helt förstörd efter att ha lämnat Las Vegas, eller om jag kommer springa runt till varenda Stockholmsbo för att jag har saknat alla så mycket. Något jag inte räknar med att ha gjort om 15 dagar - packat upp. Det lär väl ta sin tid. Packade ju inte officiellt upp här förens efter näst intill, två månader. Var väl dock för att jag inte riktigt hade något eget rum då, eller i alla fall visste att jag skulle byta rum om en kort tid.
Nej. Nu blir det lite sömn, utan två hundar som tar upp större delen av sängen som tidigare nätter. Sista riktiga skolveckan börjar imorrn. Förra veckan var sista hela, nu sista riktiga. Nästa vecka är det all testing. Time runs by far to fast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0