Blogg från mobilen

Så prövar man på detta också. Inte helt fel, nu kan man se på glee på datorn och blogga samtidigt. Haha, hur klarade man sig tidigare. Vilket gör mig lite fundersam. Jag menar, nu förtiden är vi alla så beroende av våra telefoner. Har inte varit en smartphone användare särskilt länge men man blir helt inne i det. Använder väldigt sällan datorn för att gå inblås facebook eller liknande och har även märkt att jag använder mina kameror mindre. Vilket bara är deprimerande. När vi sitter på buss och tunnelbana sitter näst in till alla med sina näsor i sina iphones och htc och vad det nu finns. Oj, blev lite längre inlägg än jag trodde. Men... Ja, ha en fin maraton dag


Fact

Hamnade inne på denna blogg -> http://jkilander.blogg.se/2012/july/att-gora-sin-blogg-kand.html som länkade till denna lista -> http://metrobloggen.se/raisa/tips_som_gor_din_blogg_kand/ om vad som behövs för att få tudentalsläsare.
Hel värt att läsa.
Dock... bör tas med en nypa salt som listskaparen själv sagt.

Roligfakta.se

Vi föds utan knäskålar. De är först utvecklade vid sex års ålder.

Ofta! :O Så mina små kusiner har inga knäskålat?

RSS 2.0