Måste kalla detta en bra dag

Blir ett snabbinlägg bara för att jag vill berätta för världen vilken underbar dag jag har haft! Så här kommer allt underbart från dagen i x punkter.
 
Vaknade tidigare än planerat, så hade en massa tid på morgonen.
Träffade Anna på vägen till skolan.
Är från och med idag inte längre ensam från klassen i spanska gruppen, nu är det jag och Emma.
Historia lektion gick snabbt och har möjlighet att göra arbete om sånt jag lärde mig en massa om i USA.
Hann hem och hämta bok, äta lunch, och tillbaka innan engelska lektionen slutade och hade gott om tid.
Hade riktigt kul under engelskan med Kerstin.
Jag tror min engelskalärare gillar mig! :D
Vi slutade svenskan tidigare.
Hade sällskap med John till busshållplatsen... typ :P
Det var fint väder!!
Kom hem och iPhoneskalen hade kommit
 
Haha, kanske var det. Nu är det lite ombyte som gäller och sen middag med en massa fint folk. Dags att fira Rebecca!
 
Älskar denna klass btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0