Sämsta immunförsvaret

På onsdagen veckan innan sportlovet började jag känna mig lite små hängig och på fredagen var jag riktigt seg, helgen samt måndag till onsdag spenderade jag hämma i sängen med te, halstabletter och näsdukar. Sen blev det bättre och under hela lovet har jag fortfarande hostat lite men har inte känt mig hängig eller något. Men guess what, igår kom det igen. Hostan blev värre och idag är jag supersnuvig och hostar ännu mer. Jag som trodde jag skulle få börja träna nu efter att inte ha gått på fotbollen på tre veckor. Men icke nej, om det inte blir bättre på två dagar så blir det ingen träning för mig på tisdag. Dans blir det oavsett i alla fall på onsdag, har bara varit med på en gång av tre...
Sämsta immunförsvaret alltså, vill ha värme!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack :D

2011-03-07 @ 06:11:37
URL: http://emmababy.se
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Jag har också asdåligt immunförsvar och det är inte dte roligaste! Men krya på dig :)

2011-03-07 @ 21:21:45
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0