F*** life when it's tough

Första sommerlovsmorgonen började sådär kan man väl säga. Fick reda på att jag troligtvis inte kommer vara i Stockholm under Harry Potter premiären, jag som ville gå på midnattsvisningen :( Kommer vara uppe i Mellanfjärden istället, där jag också vill vara. Men inte just då. Ååååh, hatar det här med USA! Varför kan man inte bara få sitt avresedatum, det förstör fan hela sommaren. Det går inte att planera ett skit. Har sommarplaner fram till 24 juli, sen kan jag inte planera mer då jag inte vet när jag ska åka. Känns förjävligt. Med avresedatum måste jag säga att EF är bättre, de har i alla fall två datum som man åker. Med Explorius kan det mer eller mindre bli när som helst! Orkar inte med denna väntan! 
Blev inte mycket bättre senare.
Håller tummarna för att jag får en underbar dag hos Wictor med Petra, Joss och Markus. Kommer bli skitkul. Ska under dessa timmar bara lägga allt skit bakom mig, lämna det hemma i källaren. Och bara ha så kul som möjligt. Första hela sommarlovsdagen bör inte börja så här, och det ska jag absolut inte låta förstöra resten av dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0