"Where your treasure is, there will your heart be also"

Och så har en ny vecka börjat, sista dagen på jobbet imorrn... kanske. Det är inte långt kvar nu alltså, två dagar! Och när jag ändå är inne på ämnet två, om två månader och tre dagar ÄR jag i USA. No matter what, så är jag där. Då lever jag livet på andra sidan Atlanten medan ni sitter här hemma i våra tråkiga svenska lektionssalar och snackar svenska. 
Efter jobbet gick jag och tog Gardasil spruta, aj... Sen var det raka vägen hem. Lyckades städa upp rejält i rummet samt börja med att skriva ut kopior på allt som har med USA och Explorius att göra. Sen tog pappret slut... Ja, det är sånt som händer.
Tänkte att jag skulle ta ett rejält tag även i USA-bloggen och se till så att allt fungerar prima där. Samt uppdatera, alot! Så det är resterande kvällens plan.

Kommentarer
Postat av: John

Mmm, det är så tråkigt att alltid behöva prata svenska, sjukt avis på dig som får prata så mycket engelska ;)

2011-07-11 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0