"Unforgettable"

Försov mig imorse, det var så där. Lyckades trots det vara på kontoret tidigare än de andra dagarna. Tror inte att ni vill veta om min jobbdag eftersom det har varit precis som alla de andra, ringt samtal och ringt samtal. Skrivit in lite nya namn i databasen, ändrat lite här och var. Kanske inte det roligaste jobbet, men hellre det än inget alls. Behöver få lite "cash-flow" nu till USA.

Efter jobbet träffade jag pappa och lillebror. Vi gick till Kungshallen och åt middag där, gick sedan över vägen och spenderade 2 timmar i salong 3 på Sergel. Såg "The Hangover: Part 2". Helt okej skulle jag säga. Är inte jättemycket för den sortens komedier, eller egentligen komedier överhuvudtaget. Måste dock säga att första filmen var bättre. Eller vad tycker ni andra som har sett den?
Besviken blev jag när det inte kom någon Harry Potter trailer under reklamen (och ja... såg faktiskt hela). Jag som verkligen har tränat in dem allihopa. Hehe.

Nej, vad sägs som att börja fundera på att besöka John Blund? Ska få en lugn morgon imorrn utan en massa stress.
Hoppas alla har haft en riktigt fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0