"Oh well, what's life without a few dragons?"

Sista jobb dagen, sista dygnet utan att ha sett alla Harry Potter filmerna, sista dagen inne på kontoret för den här sommarn, sista... kommer inte på något mer. 

Har i alla fall idag, förutom jobbet, införskaffat mig nästan hela klädseln till imorrn. Eller, egentligen var det bara kjolen som saknades och den är nu hittad. Hoppas bara nu att Petras slips är perfekt! Sen är det bara håret och lite smycken så är min Luna Lovegood dress klar. Är så taggad inför imorrn, fast samtidigt inte. Jag menar, vi kommer inte längre än så här. Kom dock på att det är ju inte slut än, jag menar... Pottermore! Fast det är såklart, Harry Potter kommer aldrig att vara slut:"... as long as people stay loyal to him, he'll always be there."
Fick finaste länken från Karro idag också, den kommer finnas längre ner i inlägget. Kan lyssna på den om och om igen. Så fint!

Snyftvarning!
Bölvarning!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

haha åå ska ni också klä ut er! Jag ska vara Hermione heh!

2011-07-13 @ 16:32:13
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0