"Magical"

Och jag som hade väntat på att kunna skriva världens finaste inlägg med denna rubrik... men tyvärr. Har inte hänt något kul idag alls. Längst arbetsdagen någonsin, kändes det som. Jo, men nu skoja jag bara. Hade en jättetrevlig lunch med bästa Carolinan.
Fick, när jag hade mitt lilla birthday party (i december), en fika med Carro. Det blev en lunch istället, så där ett halvår senare. Men bättre sent än aldrig eller hur? Var supermys verkligen, drog upp till Fältöversten och satte oss på Thelins. 

Oj, oj. Vet ni vad som kom nu? En liten papperlapp från far min, visade sig vara en sån där lapp man får hem i brevlådan när man ska hämta ut något från posten. Avsändare? ICA banken, mitt kort! Så ja, om två veckor så har jag troligtvis allt klart... ja, förutom stat och famlij då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0