"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light"

Sol! Har förutom det också plockat närmare 1000 smultron. Det är inte varje dag. Började med att jag bara skulle plocka ett strå, sen blev det ett till, och sen kom jag på, att det här var ju ganska mysigt, så då fortsatte det. Totalt, 22 strån. Med ca 45 smultron på varje, tror jag vi sa. Under alla de år som jag har spenderat några timmar, någon helg, några dagar, vecka, månad, har jag alltid hittat några få smultron nere vid oss och sen om jag vill ha fler har det fått bli en vandrig längs med bilvägen. Inte jättemysigt. Men så nu, det fanns hur mycket som helst vid morfars hus, visste att det fanns vid gången, men det fanna på sidan av huset också. Glad tjej! Tog en massa bilder, men de kommer upp lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0