"Dark and difficult times lie ahead. Soon we must all face the choice between what is right and what is easy."

I'm stuck with all these Harry Potter quotes. De är ju för fina. Så många visa meningar de sägs i filmer och böcker.

Håller på att leta rätt på något ställe där man kan skapa egna hemsidor, med egen domän och allt. Behöver inte vara gratis, börjar nämligen redan nu tänka på projektarbetet. Det är ju aldrig för tidigt liksom, och har bästa idén. 
Blä, känner mig jättekonstig i halsen, hoppas bara att det är något över dagen och att det går över. Annars blir jag smått galen. 
Ååååh, vill se Deathly Hallows igen. Den var något för bra. Imorrn ska jag in och hämta min grymt saknade Thomas Sabo stenbock (♥). Sen på lördag är det en mini Explorius träff med några fin, fina människor samt grillis med ett annat coolt gäng. Och på söndag drar det som sagt söderut. 
Nu, ska jag lägga mig i sängen och titta på någon superbra film... lättare sagt än gjort.



Kommentarer
Postat av: Alicia

Fin blogg! ;D

2011-07-15 @ 10:24:19
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0