SL tar igen!

Ligger nu på golvet och lyssnar på spansk musik, fråga inte varför... jag vet inte, fick bara värsta rycket och kände för det. Känns så mycket sommar då!
Ikväll hände det en skum sak... mycket skum... det kommer lite senare.
Var i skolan för första gången den här veckan, har varit så fruktansvärt förkyld, men nu börjar det försvinna. Hade spanska redovisning som gick åt helvet, tyckte jag själv men när den fick VG+ av läraren och MVG på uttal var den kanske inte lika dålig... Haha, är ganska nöjd för att jag inte ens visste vad som stog på PowerPointen innan jag tittade på den under redovisningen :P
Sen var det svenska prov också, det gick verkligen åt skogen. Hade inte pluggat mycket alls så får väl skylla mig själv, men ändå... nä, inte kul alls... Min teori håller fast, det kan inte gå bra mer än en gång per vecka, det GÅR INTE!
Kom hem slängde mig framför datorn för att se det nya avsnittet av Hellcats, ägde skiiiiten ut allt annat. Eller blev jättearg i början men i slutet, jag grät! Som vanligt -.-
Fick sen skynda iväg till bussen för att möta upp Karin och sen ta oss till musikalen. Var inte med den här gången men tittade på och det ser grymt ut för att vara tredje gången, gilla! Sen på vägen hem hände det grejer! Har aldrig varit med om något linkande, extrem aktion! När vi stod och väntade på bussen kom en sån där irriterande "Ej i trafik" buss och stannade vid hållplatsen, släckt och stängda dörrar. Sen öppna har dörrarna och vi tre som stod där började undra om han visste om att det stod "Ej i trafik" på bussen så vi gick och frågade. Slutade med att han frågade vart vi skulle och när alla skulle till mörby sa han att han kunde köra dit oss utan att ta betalt, men vi var tvugna att sitta långt fram i bussen... eh... okej. Men han körde oss till mörby och ja... vi kom före den bussen vi skulle ha tagit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0