Move, move!

Blir en supersnabbis så här på kvällstimmarna. Har inte hänt något speciellt idag, livet leker och allt är helt okej. Hade första musikal lektionen med "riktiga" läraren idag. Skitduktig! Så grym både i sång och dans! Så terminens musikal är Dreamgirls! Taggad? Som fan!
Kom nytt Hellcats avsnitt idag, haha, lyckades se det innan jag gick till skolan, beroende? Nej då. Men det var grymt! Nästa avsnitt är det toga party! Det ska bli awesome. Har dessutom fått över Josefine till Hellcats sidan, så nu är jag inte ensam om att älska och vara beroende av programmet, LIKE.
Har också fått reda på att jag inte är den enda som börjar med 95:orna nästa höst. En killa i klassen ska också till the USA! och börja sen, samma klass och allt. Så det är ju hur kul som helst.
Nä, nu ska jag sova. Och INTE gå upp tidigare och stressa till skolan för att senare inse att jag börjar 8.40 och inte 8.10 som jag gjorde förra veckan. Segt att sitta i skolan i 50 minuter, helt själv och bara vänta på att resten ska komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0