Fuck my Life!

Det snöar ute! No shit?! eller hur. Gick upp lagom tidigit för att vi skulle se en film på skolan, vet inte varför men något med engelskan var det i alla fall. Så istället för att börja 12.55 skulle vi börja 8.20. Så ja upp tidigt och eftersom det är hur mycket snö som helst så gick jag en timme innan vi skulle börja. Snacka om att jag fick en work-out. Tumbla runt med tjockaste jackan och en meter snö. FY FAN! Så efter en timme är jag framme i skolan och då får man veta att det är inställt. FML! Inte okej! Och det är ju inte så att skolan har sagt något heller, eller jo ungefär när jag kommer hit så får jag sms av Silvia som säger att det står på mailen att det är inställt. Kunde de inte ha sagt det tidigare?!
Nä, nu ska jag vara social!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0