Vampyrer, Harry Potter och Tv-spel

Efter mitt långa inlägg om gymnasiet och allt insåg jag att jag måste skriva ett dagens också. Från börjar tänkte jag bara skriva lite kort om mina tankar och sen gå vidare på dagen, men som man kan se på förra inlägget blev det inte så kort ^^
Idag har det i alla fall varit måndag om någon har missat det (eller ja, det är måndag fortfarande :P) Började tidigt med japanska och sen matte, sen lite spanska och så lunch. Efter lunchen skulle vi har svenska men det blev en härlig liten IT-kunskap tillsammans med ISN och nån Sp tror ja. Det var trevlans då man fick ha en liten lektion med Petruz igen (observera det coola z:at) Sen hade vi världens rast då vi satt och hängde i kafeterian hela klassen, var av några satt och va asociala med sina iPhones och vi andra disskuterade vampyr böcker, harry potter och tv-spel :P Sista lektionen var idrott i regnet, men istället för att vara ute på gräsplan i regnet var vi ute i skogen i regnet. Hade inga större problem med det då jag faktiskt föredrar skogen, i alla fall när det är ljust :P Väl i skogen skulle vi springa först ett varv tillsammans, sen ett själva få tid på det och sen springa igen på samma tid, eller så nära som möjligt :P
Sen var det iväg hem i ösregnet, väl hemma blev det en dush och sen en snabb städning innan jag fick ta och guida Madde hit. Efter mycket om och men och många virringar kom denna människa fram och det blev en lite trevlig pratstund men mycket snack och lite verkstad, inte för att vi skulle ha gjort något speciellt :P Så det var trevlans, det var ju ett tag sedan.

Men nu är det alldeles strax MTV's VMA! XD blir säkert en hel del update under den också, om jag pallar hålla mig vaken, me har ju faktiskt hela 25 minuters sovmorgon imorrn ^^

VMA syns på MTV kl. 22.00 idag

xoxo-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0