I'm back in the game ;)

Yay! Nu fan kör vi!
När jag var runt 6 år kanske, till och med yngre, började jag spela fotboll. Jag älskade det, det var mitt liv, det var det roligaste jag visste. Jag tränade med pappa hemma, som då var tränare för laget, varje dag. DSK F94 varade i ganska många år. Men så slutade pappa som tränare och på något sätt orkade väl inte de två som var kvar att köra själva så efter ett år las laget ner och mer eller mindre alla stack till FC Djursholm. Där fick vi en tränare som var helt dum i huvudet och allämnt skum. Efter ett tag stack han bara så där, vi var utan tränare ett tag och sen fick vi en till. Under denna tid gick jag mer och mer sällan på träningarna jag ville inte. Ibland grät jag till och med för att jag inte ville gå. Så jag slutade för ett år sen. Eller jag tog en paus, men insåg efter några månader att jag inte ville tillbaka.
Sen i sommras var jag och jobbade på ett fotbollsläger med några kompisar, och där började planer om ett nytt lag. Och nu är det besämt!
Så på tisdag gäller det! Möte nere på Vallen och sen är det dags att köra igång! Jag läängtar till att sätta på mig fotbollskorna och sticka ner till vallen och sparka på en boll igen, jag längtar!


Kommentarer
Postat av: zaaandra

jätte fin blogg :)

kommentera gärna min frågestund på bloggen :)

hare bra

2010-10-09 @ 15:05:48
URL: http://alexzandrasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0