I väntan på svenska lektion :P

VEM...
Vem är i rummet med dig?
 Ellen + några fler random :P
Vem fick du sms av senast? - Micaela
vem tänker du på nu? - Haha, Micaela efterom ja precis skrev hennes namn:P
Vem pratade du senast i telefon med? - Karin
Jag gillar någon på riktigt - Ja
Jag har någongång smitit ut utan lov - Ja
Jag har kommit hem full - Nope
Jag tycker mer om pappa än mamma - Ibland
Jag tycker mer om mamma än pappa - same
Jag har gråtit för mina föräldrar under de senaste 3 veckorna - Jepp
Jag handlar upp mer än 50 kr på godis då jag handlar - NEJ
Jag dricker hellre läsk än mjölk - Haha, ja
Jag är allergisk mot något - nej
Jag har fuskat med frukost och svimmat i skolan - nope, nite svimmat
Jag har en bild på en kompis på mobilen som bakgrund - nope
Jag har tröstat en kompis som varit ledsen nu på sistone - aa
Jag är ovän med någon just nu - nope
Jag är ovän med en kompis just nu - nope
Jag ogillar någon i skolan - haha, ogillar e ett starkt ord :P men tycker midre om finns de :P
Jag gillar inte min klass - Haha, ja diggar min klass ^^
Jag har sagt något elakt till någon idag - Nope, inte va ja vet :P
Jag har sårat någon idag
 - nej
Jag hatar någon jag känner - ja 

HUMÖR

Jag känner mig glad
 - Yeees
Jag känner mig ledsen - Nääee
Jag ler ofta - Haha, typ ^^
Jag skrattar sällan - OFTA!
Jag har ont någonstans just nu - Yees, ryggen :P
Jag är trött - Lite grann så där :P
Jag har sovit mindre än 6 tim inatt - Haha nääeee

 


 
SENAST...
Vems hus var du senast? -
 Lizziees
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Kaninen :P
Vem är din favoritsläkting? - De kan ja nite säga
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - Haha, olika från dag till dag

Vad hör du just nu? - MUSIC ;) Just the way you are
Målat om ditt rum? - inte på sistone
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? - nope
Varit i slagsmål? - Nej
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Kind of
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? - ja
Varit förälskad i en granne? -haha, näeee
Struntat i skolan för att göra något roligare? - nope
Sovit i en säng med någon av samma kön? - Ja
Sett någon dö? - Nej
Varit på ett plan? - Ja
Kysst en bild? - ja
Sovit till tre? - ja
Älskar eller saknar någon just nu? -  Ja


VAR...
Var är din telefon?
 - på bordet
Var är din mamma? - jobbet tror ja
Var sover du? - sängen
Var handlar du mest? - haha, beror på
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - öhh, kommer inte ihåg :P
Vart åkte du senast bil? igår från landet

VAD...

Vad åt du senast?
 - sallad
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? - jeans (mörk blå)
Vad är den närmaste saken som är blå? - Ellens byxor
Vad gillar du mest med skolan? - vännerna
Vad har du på fötterna? - Converse
Vad är din favoritfärg? - rosa, blå
Vad är ditt favoritskomärke? - UGGS, All star m.fl


VARFÖR..
Varför går vi i skolan? - För att få en utbildning (som jessica sa :P)
Varför är dina bästisar just dina bästisar? - Har ingen bästis, men för att de e bäst!
Varför sätter vi etiketter på alla (emo, hora, tönt osv)? - för att ha ett samlinsnamn för ett gäng personer :P

NÄR...

När började du skolan?
 idag? 8.10... Nämen runt 5-6 år
När träffade du din bästis för första gången? - Dagis
När är din födelsedag?  23 dec
När gick du senast till ett köpcenter? - Förra veckan
När köpte du senast nya byxor? - nån månad sen
När var senaste gången du tände ett ljus? igår
När var du senast i skolan? - i torsdags
När träffade du din pappa senast? - imorse :P
När duschade du senast? - Imorse

HAR DU NÅGONSIN..?
Sovit i en annan säng?
 - ja
Kört över hastighetsgränsen? - Nej


RELATIONER
Jag tycker om mig själv
 - oftast
Jag pratar med min mamma om allt - oftast
Jag har en bästa vän - yes
Jag har många tjejkompisar - Ja
Jag bråkar ofta med min pappa - nope
Jag hatar mina syskon - Ne
Jag har husdjur kanin

KÄRLEK
Jag har varit ihop med någon jag inte varit kär i -
 nej
Jag kan "älska" en person jag inte känner - nää
Jag har varit kär i en lärare - nej
När jag var liten "frågade jag chans" på en kille/tjej - nope

FAMILJ
Jag har berättat en hemlis för min syster/bror
 - nej
Jag skvallrar inte på mina syskon - haha, jo!
Jag bryter inte ett löfte till mina föräldrar - oftast inte


MATVANOR
Jag äter frukost, middag och kvällsmat
 - ja
Jag äter gärna grönsaker - klart
Jag tänker på vad jag stoppar i mig - ganska ofta
Jag äter godis & chips mer än en gång i veckan - nä, inte alltid

DÅLIGA VANOR
Jag festar ofta
 - nja, beror på va man menar me festa ;P
Jag har skärt mig någongång - nope, inte me flit iaf
Jag gillar att se andra lida - nej
Jag har sårat en person jag egentligen älskar - yep
Jag har sagt en sak till någon annan så denna person börjat gråta - inte va ja vet
Jag har sagt "Jag hatar dig" till min mamma - nej
Jag har haft sönder något med flit - ja

BRA VANOR

Jag har sagt "Förlåt" då jag bråkat med en kompis
 - ofc
Jag har kramat någon idag - ja! såklart!
Jag brukar säga fina saker till folk och mena det - Ja
Jag ger ofta komplimanger - ja
Jag pratar hellre än slåss - Ja
Jag har aldrig slagit min pappa - nej
Jag har bett om ursäkt för en dum sak jag gjort - Ja

VÄNSKAP
Jag har en bästa vän
 - ja
Jag föredrar fler bekanta än få nära vänner - få nära hellre
Jag umgås med fler än 4 personer i skolan - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0