Grey's Final

 

Eftersom det sorgligt nog är så att jag sitter på ett tåg hem till Stockholm igen när säsongs finalen av Grey's Anatomy så var det faktiskt helt okej av mig att se de två sista avsnitten i förväg. Grymt bra! Och för alla er som väntar, hur mycket ni än vill stänga av  tv:n för att allt bara är för jobbigt, gör det inte! Seriöst, några av de absolut bästa avsnitten någonsin. Ända nackdelen är att det är lite läskigt att gå förbi den mörka trappan ner till källaren och man vågar inte riktigt göra något utan att man har musik eller tv:n på. Detta kan bara vara jag och min kompis som tycker eftersom vi är så löjligt lätt skrämmda, meeen.
Hur som helst grymt bra avsnitt. Tyvärr kan jag dock inte säga till er som inte följer serien att kolla. Visst kan ni men det är en del saker man bör veta innan. Speciellt bör man veta när man ska jubla och när man ska gråta och hålla andan. Och självklart när man ska hålla tummarna ;)
Och Btw, jag vet att det typ är förr förra säsongen på bild men det går seriöst inte att hitta från säsong 6! :O

Kommentarer
Postat av: John

OMG! Den mörka trappan ÄR läskig!

Mörker - 1, Isabelle - 0

=D

2010-05-25 @ 21:25:18
URL: http://purplehat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0