25-03-10

Sitter och glor på tv nu, är ensam hemma med bror min och eftersom jag bytte om och tvättade håret innan jag gick ut till yoshi måste jag säga det till föräldrarna när de kommer hem så att någon av dem kan göra det :P
Har egentligen absolut inget att skriva om.. men jao...
Idag har jag klarat mig igenom längsta dagen i veckan, congratz till mig! Hade en specell mentortimme idag igen... andra torsdagen irad (för min del tre för vissa andra). Det är superkul att vara med en annan grupp men filmen vi kollar på är väldigt speciell, hehe, har inte lyssnat särkilt mycket men det handlar typ om att sätta upp mål och jada, jada, jada. Vi hade cafe på franskan, eller vi satt typ och åt baguetter med olika ostar på i 15 minuter och sen va det back to the books :(
Fick springa till bussen sen, inte bra för min hals som typ är uppsvullen, men jag hann och kom bara 15 minuter sent till musikalen och inte 20 som jag brukar... sluter liksom 10 minuter innan musikalen börjar och då ska jag på tio minuter ta mina saker från skåpet (1-2 min), ta mig ner till busstaionen (3-5 min) ta bussen som antingen går 22 över eller 32 till täby (ca 10 min), från bussen till danslokalen (ca 10 min) och sen ner från entren till dansstudion (bara några sekunder ^^). Sen beror det ganska mycket på vilka skor man har, vilket väder det är, hur mycket saker man har med sig och hur mycket snö det är ute :)
Kom hem och fick köpa våffel ingredienser på vägen, så var inte hemma förrens runt halv 7... segt... Btw, vet ni om en sak. Kl tjugo i tolv på torsdags kvällar finns ingenting att kolla på, på tv:n -.-

Morgondagen?
Lektioner från 9.20 till 12.00 då det är dags för Operation Dagsverket möte, förhoppningsvis tar det sån tid att jag inte behövde gå på resten utav den sista lektionen.
Sen ska jag troligtvis till täby med Robin, med Elins sweet sixteen på lördag måste presenter fixas ;)
Ska efter det träffa mamma kanske och fixa nåt till pappa som fyller år på lördag.
Och när jag ändå håller på så kommer alla födelsedagar på en rad här ;)
25 Mars (idag för de lite sega där ute) - Elin blir 16!!!
26 Mars - Frida blir även hon 16!! ^^
27 Mars - Far min bir äldra XD
28 Mars - Andreas blir 16 bast!

Det är säkert en massa mer men, men.

BTW DON'T FORGET TO KILL ALL THE LIGHTS ON SATURDAY - IT'S TIME FOR 2010'S EARTH HOUR! - även annan el ska stängas av :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0