Men snälla!

Sitter nu med familjen och glor på Spanien-Paraguay. Jag blir GALEN på alla dessa flämtningar och alla dessa ljudeffetkte brorsan och mamma håller på med, hela tiden! JAG BLIR GALEN! Va e grejen?!

Men jag måste ändå säga (ursäkta mina fotbollskunskaper, jag har spelat i fler år och har varit tränare med... :P) de suger! Allihop! Dommarn suger, Spanien suger, Paraguay suger. Det finns ju ingen som kan spela. Spanien borde ju vinna det här lätt! Och domarn alltså; han är ju helt galen! Först var det straff för Paraguay, sen straff för Spanien sen var det några spelare som sprang in för tidigt i straffområdet så straffen gick om (btw den gick in också) efter Spaniens andra straff borde det blivit straff igen men nej... (juste, det blev inte mål andra gången). Nu sitter våra stackars spanjorer i San Juan och suckar och gråter. Ska försöka få tag på min lilla spanjorska efter match, pratade med henne tidigare och då på var det självklart att Spanien skulle vinna. Stackare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0