Hjälm?! :O

Det här med hjälm när man cycklar. När man var mindre var det självklart men när man sen blev större och äldre var det bara töntigt och man längtade verkligen tills den dagen då man inte behövde längre. Och helt ärligt visst är det bra om man har hjälm och så men det är mycket skönare utan. Så nu när jag och brorsan är här uppe hos mormor och Björn måste jag tydligen ha hjälm -.- Det är ju inte direkt så att det är farliga vägar här. Det är mer eller minder landet, en liten by. Invånar antal max 200 permanent, kanske 500 under sommarn. Antalet fordon 50, max. De flesta står bara stilla vid husen eller campingplatsen. Det kommer inte hända nåt -.- Det är ju inte direkt så att vi ska ut och cyckla på motorvägen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hej! Tack så jätte mycket! jag har msn jag kan adda dig på en gång :D kram

2010-07-08 @ 18:07:39
URL: http://mikaelalindbergs.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag har börjat cykla med cykelhjälm igen efter mycket tjat från morsan. Tycker fortfarande att det är grymt töntigt med cykelhjälm. Men har kommit fram till att jag troligtvis inte kommer tycka det den dagen som jag cyklar omkull och blir räddad av hjälmen. Då kommer jag nog vara grymt tacksam.



Kram!

2010-07-09 @ 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0