4th of July ;)

Idag är det USAs nationaldag (vilket de sa x antal gånger på radion hem från landet, vi åkte i en timme och ungefär 50 gånger sa de att det var nationaldag, vad är grejen?). För två år sedan var vi i Boston i parken och satt i gräset med alla miljontals amerikaner för att se alla fyverkeier och sånt för att fira. Men inte idag :P Längtar sååå tillbaka till USA. Men nu är jag i alla fall en liten bit på väg då jag har anmält intresse för att åka på High School år och om ca två veckor kommer jag att ha bestämt ett datum för en intervju och sen är det bara att söka stipendium i massor och när det är klart är det bara att vänta in datumet. Åh, vad jag längtar! Det är bara lite mer än ett år kvar! OMG! Det är inte alls långt om man tänker på hur fort det här året har gått! Det är helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0