Be serious, well... try anyway

Nu drar jag snart iväg på upptaktsmöte med FF. Ska bli kuul, eller kanske kul i alla fall, vi får säkerligen inte flumma lika mycket som vi burkar göra när vi ses men lite kul blir det nog. + (stooort) att vi får vara med och bestämma, och kanske för en gångsskull blir det som vi vill. Kanske :P

Kom på något jag glömde att skriva i förra inlägget. Idag har jag också lekt med Patriks iPhone 4 XD Hehe, så länge jag och Petra är i närheten är det i och för sig inte hans, då är den VÅÅÅÅÅÅR! Mohahahha!

Btw, Jesper POKE!!

 
P.s ruskigt gammal bild XD

Kommentarer
Postat av: John

Holy crap! Vad hade jag gjort med håret!? -.-

ps. Alla älskar Patriks iPhone =D

2010-08-20 @ 18:58:25
Postat av: tim :)

niiiice picture :)

2010-08-22 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0