Alla har vi väl våra sämre dagar, right?

Ush vilken dag! Sov ingenting igåt natt pga tankar som flög omkring i huvudet. Så var skit trött hela dagen, var sen på morgonen fick springa till bussen eftersom den var 5 minuter tidig, tappade mobilen som gick i tre delar (batteriet, locket och resten (funkar fortfarande)) Kom till skolan och märkte att minneskortet var borta från mobilen :'( Så nu har jag inga bilder, ingen musik, inga videos, ingen musik. Skiter i teman och musik eftersom det har jag på dator och överallt men videos och bilderna som låg på minneskortet är borta och borta för alltid. Bl.a så har nu bilder från både Spanien och Husarö försvunnit. Ingenn kan ana hur förkrossad jag var när jag kom hem. Pga detta och annat + att jag inte sov något så grät jag från halv 5 till 7. Men... skit samma.

Matte nationella imorrn så drar mig ner under täcket nu så jag klara av dagen. Senare blir det Malin och Matilda resten av fredagen.

xoxo

P.S vi hade spex foto idag, bild från Olles iPhone finns i förra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0