Skoooolan :P

Sitter i skolan nu i någon utav 7:ornas grupprum :P
Hade nyss biologi, vi disikerade gris hjärtslag :O Alltså grisens organ typ :S Hjärta, lungor. njurar, lever och sånt. Inte kul alls, rörde ingenting förrens i slutet då jag höll hjärtat och rörde en av lugnorna! :O Kan inte förstå att jag gjorde det, helt sjukt. Känner mig fortfarande lite illamående. Det värsta av allt var att de andra inte alls var särkilt känsliga och kunde göra jättemycket och alltså trots att jag tyckte att det var lite äckligt såg det kul och intressant ut.
Men vissa är känsligare än andra :P

Nu ska vi ha mentor, eller om en kvart eller något sånt. Vet inte om det är någon som har bakat, tror inte att det var jag som skulle göra det :P Om det varmin tur så kommer alla hata mig, i alla fall killarna :P Hoppas att det var någon annan och att den har gjort det XD

Nä, nu får det vara någ.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0