?

Har bara lite saker jag behöver skriva av mig så det här inlägget kan vara lite svårt att förstå.. :P



Ska ha match idag, yippie -.- Vill egentligen inte spela alls, men om man är med på träningarna måste man någon gång spela... -.- Iaf, så är det någon weird typ som har bestämt att alla i laget ska träffas en och en halv timme innan matchen börjar för att byta om tillsammans, sen ska vi ha träning i en timme innan match som vanligt. Sen efter ska vi ducha och byta om, alltså efter matchen... Jag förstår inte, ska man ha något sånt ska man börja med det tidigt inte nu liksom...
Det ända som de har gjort bra på sistone är den mentalaträningen som vi har nu, as skönt. Men allt annat är bara skit. -.-
Alltså är jag borta i nästan 4 och en halv timme, alltså! :@ Jag har fan andra saker att göra, laget kommer ändå aldrig att vara as tajt, det är bara att fatta. Det är från 95-93, alla kan inte vara bästa kompisar -.-  Det kommer alltid att vara grupper, antar att det är någon i laget som tror att alla ska vara bästisar eller att hon vill känna alla. Aja, jag orkar inte bry mig, jag vet själv vad jag tycker och nu vet ni det med :P
Aja, ska iaf skita fullständigt i duchen och ombytet efter och åka hem och göra det istället.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0