14-05-09

Idag har väl varit okej.

Hade sovmorgon till halv 11. :) Det var riktigt nice, inte för att det lönade sig sen.. men iaf. Vi (klassen alltså) samlades i mörby vid halv 11 då.
När alla var där åkte vi in till Slussen. Därifrån tog vi bussen en bit och sen började söderpromenaden runt söder. :P Under den lilla vandringen hade vi redovisningar i grupper. Själv hade jag om Barnängen med Ulrika och Johan. Det gick bättre än jag ahde hoppats på tills slutet -.- Innan vi var färdiga började alla att applodera och när jag sen sa till de andra i gruppen att vi måste få med det sista tyckte de inte att det spelade någon roll. Men i stort sätt var det, det viktigaste i hela redovisningen, eller det som gör att man får högre betyg. Men när vi gick igen sa jag till Karin (läraren som gick med klassen) hur det låg till och hon skulle prata med den andra läraren och så får vi se. Men det kan bli så att vi klara oss. :P
Annars var det väl bra, de flesta redovisningarna var as bra, dock var det några en speciellt som var lite små jobbig :P Jag, Petra och Isabelle var trio #1 idag iaf XD Vi hade as kul, antingen gick vi runt och var extremt allvarliga eller så var vi as flummiga ^^

Tog bussen hem med Isabelle sen, vi missade 602 så fick ta 601:an. :)

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, bakade kladdkaka ^^ Vet dock inte hur mycket som finns kvar nu, har varit inne på rummet ett tag nu :P Men hoppas att det är något kvar XD

Imorgon är kortis dag :) Ska göra om spanska förhöret under spanska lektionen, vi kollar ändå på en film jag redan sett och jag tror förhöret går rätt så fort :P Hoppas bara att Ana Maria (min mentor + spanska lärare) fattade vad jag sa :P

Nu sitter jag och glor på Grey's Anatomy säsong 4. Har alla säsongerna på DVD :D Förrutom 5:te, vet inte när den kommer ut :) Men hoppas på snart.

Imorgon blir det fixa och dona till lördag, skulle ha gått på bio med Jessica men hon skulle till läskiga tandis (Haha, inside joke :P) Så det blir nästa helg istället, kanske lika bra då vi hinner fixa bio nere i källarn imorgon så att allt blir perfetk till på lördag då alla barkare kommer! :) Det ska bli riktigt kul! Petra kommer tidigare också så vi ska flumma runt lite hemma hos mig och sen har vi en liten överaskning vi ska fixa också :)

Nä, nu måste jag göra något annat ^^

xoxo -Isabelle <3



                                                                                                                   Idag:

Födelsedagar:
-

Dagens höjdpunkt:
Riktig kul söderpromenad med klassen :)
Ingen skola :P
Lång sovmorgon

Dagens värsta:
Missen med redovisningen

Dagens längtan:
Jonas koserten
Sommarlovet

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag älskar din design :D !! <33

Puss

2009-05-18 @ 17:37:00
URL: http://hetapersikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0