05-05-09

Sitter och glor på TV nu! Desperate Housewives snart.

Idag vaknade jag av illamående och huvudvärk. Fick inte stanna hemma för mamma, så fick stampa mig iväg till skolan i alla fall, fick skjuss så... Hade matte första lektionen, var helt okej. Sen var det musik, hade uppspel! Det gick väl okej, fick VG i både sång och spel, måste träna mer på bareackord (stavning?). Sen var det lunch och efter det var det idrott, var inte med.. var sjuk.. Efter idrotten gick jag hem. Mådde så dåligt... Så det blev hem och lägga sig i sängen. Sov ett tag och sen läste jag lite. Missade scouterna idag, inte så kul...

Imorgon är det OD (Operation dagsverk). Ska få pengar och påskrivet kvitto av mamma och sen upp och lämna de i skolan, så jobbar jag en annan dag. Ska göra lite arkivarbete på mammas jobb, men hon skulle sitta i en massa möten hela dagen imorgon, så får jobba en annan dag.

Nä, nu ska jag se på Desperate Houswives.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0