Skönt

Vilken dag -.- Verkligen skönt att den mer eller midre är över :p Berättar mer om dagen senare... ^^

När jag kom tåg jag fram pilates bollen och mattan och körde en liten workout. Fick nån bok om massa roliga saker man kan göra. Provade på lite yoga överningar som fanns med också ^^ Najs, najs.
Idag ska pappa beställa motionscyckel. Vår gammla låter för jävligt så nu är det dags för ny.

Till alla som jag känner ^^;
Tänkte starta en promenadgrupp. XD Så om några vill följa med varje söndag eftermiddag på en liten promenad så meddela bara mig ^^ Tyckte det lät så kul när jag hörde att min kompis har det och eftersom jag och Carro hade lagom kul i söndags vill jag gärna göra om det och kanska förstora det hela ^^^

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0