Earth Hour

Så var den timmen slut. Jäklar vad mörkt det blev utanför fönstret. Tror att nästan alla i området släckte XD Själv satt jag och läste, vad gjorde du? Fick en bild fån en kompis som är i Bangkok just nu, snacka om att det var mörkt ^^ Alla skulle ju släcka mellan 21.30-22.30. Så imorgon kommer jag att ha en bild om hur det såg ut i New York eftersom en annan av mina kompisar är där. Vette fan hur det gick till att alla åkte bort samtidigt XD Frida är i London, Sanna i Bangkok och Alex i New York. Hoppas att ni har det bra ^^
Såg på ett program ca en timme före Earth hour då det var någon snubbe som sa att Earth hour bara var en bluff och en massa saker :P Visst hjälper det inte dirket miljön, men det var ju inte precis därför alla skulle släcka ^^
Nä, nu ska jag titta på lite Ghostwhisper XD Hittade en sida där man kan kolla på serier och filmer hel gratis utan att man laddar ner dem. Ungerfär som Youtube fast längre klipp ^^ Coolish <3

xoxo -Isabelle

Kommentarer
Postat av: Carolina <3

Hej Belle!

Söt blogg du har!

Självklart släckte vi här hemma och det blev riktigt mycket ljus, super mysigt!

Vad hette sidan som man kunde se på serier på?

Kramar

Carro :)

2009-03-29 @ 20:57:19
URL: http://cbroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0