The Best Night of My Life

Så var chatten över, på gick i en halvtimme. Från 02.00 - 02.30. Det var så fantastiskt, tyvärr fick jag inte svar på någon av mina frågor men ställde dem på fel ställe :P Det första som kom upp var Kendra som bara satt där och såg allmänt förvirrad ut :P Sen blev det bluescreen och text om att Ashley kommer att komma 5 pm. Efter kanske en timme kommer Kendra tillbaka och gör en soundcheck, sen blev det samma blue screen igen. Precis när min dator klocka slår 02.00 kommer Ashley upp i bild, i as snygg svart top med one sleaf och snyggt fixat hår. Efter att hon har sagt hej började hon svara på frågor, efter ca 5 frågor får hon lägga till med en kommentar om det fanns fler frågor, sen kom dem lite här och där, vissa med lite mer mellanrum än andra. Det här var några av de coolaste sakerna:

Ashleys ringsignal: Use somebody - Kings of Leon - Är också den ringsignal jag har :)
Ashleys favorit Broadway - Wicked - Musikalen som min grupp gjorde förra terminen

Dock är jag sjukt trött nu, och jag är extremt ledsen eftersom något har hänt med mitt minneskort på kameran så alla bilder jag tog från chatten och allt som jag spelade in är nu borta.... Skit trist... :'(

Aja, ska nog gå och lägga mig nu innan jag svimmar av trötthet.

xoxo -Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0