Skola på lördag

Hejsan igen ^^. Som ni kanske har märkt har det blivit en hel del bilder idagens inlägg men inte så mycket text... eller vad man ska säga XD Så här kommer lite om vad som har hänt.

Vaknade läskigt tidigt för att vara helg morgon idag. Vaknade också "x" antal gånger under natten, kan inte riktigt finna en förklring till varför, kan vara att jag håller på att bli förkyld eller något sånt. Men vakande iaf runt halv 6 - 6 tiden av ovädret som var utanför fönstret. Det haglade/snöade/regnade som bara den och tidigt på morgonen åskade det och det kom väl en - tre blixtrar vad jag såg. Med andra ord var det inget mysigt att vakna upp till. Sen skulle man också iväg till skolan och vara där från cirka 9 till 14.
Runt 20 över 8 åkte jag med Frida och Belle till skolan. Eftersom dom skulle langa mackor och göra smoothies skulle dom vara där tidigare än vad jag och Elin skulle vara som skulle vandra runt i korridoren :) Så jag fick hänga med Frida, Belle, Petra, Linda och Katrin ett litet tag innan Elin kom.
Egetligen gjorde vi typ ingenting, gick bara fram och tillbaka i korridoren och var tillgängliga för frågor som vi knappt fick några alls :|. Den lilla fina föreställningen som skolan hade fixat för dom blivande 7:orna var väldigt fin :D hehe, ganska tråkig och speciellt om man redan har hört ungefär samma saker. ^^ Vi var inte kvar till 14 *lättad XD gick hem runt ehm.. tror att den kan ha varit mellan 12 och 13. Men iaf från 9 - 12.30 (säger vi) pratade vi med ungefär 3 familjer :) Men det vi sa var as bra :D

Imorgon ska man iväg och åka skidor i Väsjöbacken med Frida. Skojsigt ^^

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0