Godmorgon

Godmorgon alla glad! Är hemma idag igen, det är så tråkigt så det finns inte. Men imorgon ska jag med på friluftsdagen XD Sitter nu och äter frukost medans jag glor på Disney Channel, ofc!

Efter att ha läst en kompis blogg igår blev jag jättesugen på att sitta med anisktet över ångande vatten, så det är vad jag precis har gjort. Det är så skönt, speciellt om man är förkyld. Tänkte berätta om min lilla dröm som jag hade i natt, och som vanligt med dörmmar är den as konstig.

Jag, Jessica och Anna var på Zanessa besöket och allt var precis som det var i verkligenheten. Men i stället för att Zac och Nessa gick direkt in på biografen efter intervjuen gick dom fram till oss tre och gav oss tre kort eller något sånt om att komma på inspelningen av fjärde filmen. Helt plötsligt var vi på inspelningen i Utah. Först var det bara vi tre, Bonnie och Chuky där men sen kommer Ashley och Jared. Konstigt nog är vi inte nervösa eller något, vi agerar precis som om det vore en vanlig vardag. Jashley kommer fram till oss och vi pratar och pratar. Sen kommer Jemma och Matt in och frågar Jashley om det är sant, och konstig som den här drömmen är vet vi vad dom pratar om.... Zac och Vanessa hade gjort slut :( Sen började vi disskutera varför och kom fram till att det måste ha varit det som hände på GG (Golden Globe). När sen Kenny kommer in rusar vi alla upp och berättar för honom vad som hänt och han blir helt förstörd och blir halt galen och bara allmänt skum. Sen börjar han babbla om att filmen inte kommer bli bra och allt. Men det går över och han samlar alla (för nu helt plötsligt är det över 300 pers där) för att gå igenom hur allt ska gå till. Mitt i det hela ropar han: "Ashley! Ring nu!". Ashley springer iväg medans hon slår nummret till Vanessa. När Ash precis är ute ur rummet ropar han: "Jemma, du följer med!" och Jemma springer efter. Vanessa svara i telefonen men vägrar att komma till setten eftersom hon tror att dom har bjudit in Zac också. Så när Nessa har sagt ett bestämt nej ringer Ashley och Jemma till Zac som även han svara, efter en hel del prat blir han övertygad att komma. Sen blir det värsta pausen och alla sitter bara i små grupper och pratar medans High School Musical visas på väggen (filmen). När Zac kommer in stänger Jared snabbt av filmen och alla är jätteglada och pratar på som aldrig förr (även Zac). Hel skumt...Det hände en massa mer saker sen men kommer inte ihåg allt, haha. Helt plötsligt är vi i min gamla matsal det är typ samma personer och allt. Jag, Jessica och Anna sitter på några stolar och pratar med Olyessa och Kaycee medans alla andra av någon andledning håller på och bråkar (på skoj) med Ashley. Vi filmar hela grejen och när vi går upp för att köra lite när bilder springer Ash fram till Jared och säger: "Jag stannar här, Jared har inte gjort nåt mot mig" och typ as garvar! Jared går bort till bänken där alla hämtar mat och tar en stor slev med potatismos och kastar moset på Ash och sen as garvar han med. Ashley ger igen med samma mynt och sen är matkriget igång, fast det är bara Jashley som är med. Alla andra står och kollar på XD Sen slutade det typ där...

Jupp, som jag sa hel skum. Precis innan jag somnade kollade jag på High School Musical och innan det hade jag kollat på en sida där det stod att Zac och Vanessa höll på att glida i sär, så där är väl andledningen.

Ox

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Bell!

Hoppas att du börjar bli frisk! Saknade dig idag!Trevlig blogg du har! Jag hoppas verkligen att vi ses på Fredag! Eller imorgon..?

KRAMARS CARRO <3

2009-01-28 @ 16:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0