Makani

- Vind


Sitter nu och kollar på melodifestivalen. Vet inte riktigt vem som jag tycker är bäst, ingen var riktigt bra -.- Men jag gillar Molly och EMD ganska mycket. Fattar inte att #2 kom till duellen ... :o

Idag var jag i täby c och shoppade lite. Köpte en Zac Efron kalender ^^ och ett litet block (eftersom jag hade presentkort) på åhlens och sen två hoodies från H&M som båda hade musse pigg tryck XD För presentkort ^^ Så nu har jag bara ett kort kvar på hela taby c som det är 150 kr på.

Tänkte ta lite bilder och lägga upp men packade ner kameran.

JA! Molly kom vidare XD XD XD! Förlåt - fick lite ryck :P

Iaf - har packat klart allt nu, ska bara lägga ner laptopen sen ikväll.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig annars kommer jag aldrig upp imorgon när vi ska upp til Sälen. Fast vi kommer särket inte komma iväg när jag är klar efersom alla brorsan är så jävla slö!

Va fan var det för grekisk låt som var med ikväll??? Vette fan hur svenska melodifestivalen gick från svenska låtar till engelska/svenska låtar till engelska/svenska/grekiska låtar?? :P Ett ytterligare litet ryck :P

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0