Apo

st - Kram


Ja, så var den här dagen mer eller mindre slut den med och med andra ord också andra dagen i Sälen. Igår blev det ett litet kort inlägg och de bilder som jag hade tänkt lägga upp glömde jag bort så här kommer de.

 Stugan ^^ (vet att det är miniatyr, men tar så lång tid att lägga upp i normal storkel)
 Utanför fönstret
 Belive it or not - jag har fastnat i den 1 ½ meter snö som finns här och min ena sko har fastnat i snön så jag håller på att sätta på mig skon här :P

Idag då - var uppe i sittliften runt halv 10 och åkte mer eller mindre utan stopp till 16. Det var skönast i på morgonen när det inte var någon som hade åkt i backarna - sen på eftermiddagen hade all den lösa snön blivit stora högar med mjöl och där det inte var högar var det is.
Hände inte så mycket i backarna egentligen. Den var någon liten kille som ramlade i en av backarna och skrek över hela backen, ett illskrik och sen skrek han "Jag har brutit det" hundra gånger. Man bara suckade eftersom han kunde röra benet hela tiden och två minuter senare gick han ner för backen.. -.- Fan var små ungar ska ta i. :@
Vädret var helt fantastiskt - sol större delen av dagen och under nästan hela förmiddagen var det ingen vind alls. Nä, vet inte vad jag mer ska skriva. Ramlade en gång :P Till mitt försvar var det två högar med typ en meter snö och före, efter och imellan var det bara is :P
Här kommer lite bilder ^^

 En liten bild som jag tåg under transportliften (transportliften = tråååååk -.-)
 Söt liten bild på en massa snö täckta träd ^^
 Backarna - det är sol XD

 Mer sol och mer backar ^^

Nä nu får det vara någ :)

Ox

Kommentarer
Postat av: nob

ladies replica watches fine replica watches vacheron patrimony harry winston replica watches mens watches replica replica vietnam military watches replica watches scam sites replica dive watches http://brandreplicawatches.org/Calvin-Klein/watches/replica/ - replica women's breitling watches water proof replica watches big bang king replica watches replica chopard milli miglia watches

2012-06-05 @ 16:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0