Always the same...

... once in a life time.

Det är första December idag, och det betyder att det bara är 23 dagar kvar till julafton och det betyder att det bara är 22 dagar kvar tills jag fyller år. Najs! Sist av alla typ :P Men idag har väl varit som alla andra dagar, med en jävla massa plugg när jag kom hem och nu som alla andra tisdag kvällar Desperate Housewives på kanal 5.
Har en extrem huvudvärk just nu, inte kul :( Men annars idag då?
Hade teknik första lektionen, vi fortsatte på bron. Men det vi har kvar att göra kräver en limpistol, och en limpistol behöver ström, och strömen funkar inte om en säkring i skolan har gått. Så ja... vi fick lägga bron åt sidan och skriva på rapporten istället. På engelskan gjorde vi inte så mycket och inte resten av dagen heller... Gick hem efter musiken, så var inte med på so lektionen. Var jättetrött och mådde inte så jättebra så gick hem.
Sen var det plugg direkt, började skriva över meningar från spanska boken så man kan plugga lite på det. Har läst en massa historia också. Yeesh, I'm tierd :P
Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate. Får se om jag orkar skriva något imorrn eller om jag blir tvungen att sitta och plugga hela dagen från när jag kommer hem till halv 12 :P.

Byebye :)

 Bara för att det snart är Jul :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0