10-12-09

Ja, jag har lite problem med att hitta på bra rubriker :)


Idag hade vi lucia tåg, är bara lite trött och seg just nu så det blir inget långt inlägg :P Sitter nu och gör dvd filmer till filer så jag silpper släpa dvder på tåget ner till Göteborg :P. Men det var väl en vanlig torsdag, hade bakat lussebullar till mentorn, som vanligt bakar jag... tror det bara är tre eller fyra i min grupp som bakar, varför har vi ett bakschema om det bara är fyra utav sju som följer det? :P Men, men.
Hade lite andra lektioner också. På son såg vi klart på filmen, den slutade dåligt! Jag kan säga så här till er som ska se den, man hoppar till i slutet. Jag hoppade typ 2 meter.
Men den var bra.
Orkar inte skriva mer, cya!

xoxo -


Kommentarer
Postat av: Frida

Hur kan du säga att det bara är du som bakar? Det är faktiskt många som bakar. Jag vet att det har blivit lite slarvigt av mig den senaste terminen, men du kan ju inte säga att det bara är du som bakar. Btw, sist jag bakade så hade vi föredrag i aulan, därför hade vi inte ens någon mentorsträff. Jag bakar visst. Och andra också!

2009-12-11 @ 15:57:15
Postat av: Anonym

ofta du inte ens godkänner kommentaren oxå...

2009-12-13 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0