Prao Dag #9

Ja vad ska man säga. Det är sol ute ^^

Idag har jag (belive it or not) frusit! :O Gick upp super tidigt eftersom städerskan skulle komma och jag hade inte plockat upp i mitt rum :P Sen sprang jag iväg till praoen en aning sent... 
Kom dit och la mig och halv sov i pölen (en extremt stor grön kudde som är som en ring (ingen fattade men ändå :P)) Men sen kom Knutte och hoppade ner och då blev det inget mer halv sovande :P Efter det var det dags för frukost och direkt efter det gick alla ut.
Tyvärr var det ingen sol ute då, så lite kallt var det iaf blev jag kall som bara satt på staketet och kollade på alla barnen. :P När alla barnen gått in gick jag hem, mer om vad som hände hemma får ni veta i ett senare inlägg ^^ När jag kom tillbaka var det lunch dags och det blev ris och panbiffar. Hälften av barnen åt, hälften gjorde det inte ^^ 
När alla ätit upp klädda de på sig och gick ut igen :P Och runt tre slutade jag :P
Det här var då näst sista dagen på praoen ^^ Imorgon är det fredag och då ska jag också svänga förbi hunddagis och hälsa på :)

xoxo -Isabelle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0