I ♥ Blogg.se

OMGOSH! Här kommer ne lång historia varför jag var panik slagen för bara någon sekund sedan.

Jag tänkte skapa en till blogg, fast en som jag skriver lite annat i. Jag började med att skapa en helt ny medlem men kom sen på att man kan ha flera bloggar på samma :P Så jag tog bort den medlemmen. Ända problemet var att jag tog bort fel medlem, jag tog bort den här, alltså den jag är inne på nu. Blev helt chockad när jag inte kom in och fattade sen vad jag hade gjort.. Smaaart -.- Så fick värsta paniken och började gråta. Visst, det är bara en blogg men det är mer eller mindre samma sak som att elda upp sin dagbok.
Prövade allt och tillslut skickade jag iväg ett mejl till blogg och frågade om man kunde få tillbaka bloggen. Snabbt som sjutton fick jag ett svar och yes det kunde man! Så gud vad jag är lättad nu....

Ska tare lite lugnt ett tag nu.

xoxo -Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0