Vilken vecka det kommer bli!

Det är sommarlov! Det är så skönt! Men oj, det har varit supertrist väder! Inte kul! Men nu är avslutningsveckan slut! Sommarlovet står framför mig! Många veckor med glassiga dagar! En vecka på Vassarö! En massa segling! Och en massa kompisar!


 
Och vi som trodde att nu är det sommarlov, det blir upp halv 7 imorrn. Inte för att vi ska iväg till nåt härligt varmt eller bara allmänt härligt land, nä vi ska jobba. Jag, Matilda, Jenny och Nea ska vara nere på vallen kl 7 och bära bord och stolar. Trist... Men sen ser vi framimot en låååååång dag med en massa glassande i solen och kanske lite busande med de små tjejerna vi ska träna veckan framöver.
Eftersom jag inte har sovit bra på x antal nätter är det dags att gå och lägga mig nu så jag slipper dricka ton med energidrycker och kaffe imorrn :P

xoxo-


Regn i Stockholm

Första dagen på sommarlovet och det regnar! Vad är det för stil? Sen har jag ju lyckats dra på mig en förkylning, troligtvis sponsrad av Amanda och badandet igår :P Ska dra iväg till Täby C med några om ett tag och sen... ja... ingen aning.

xoxo-

As we go on we remember...

...all the times we had together. And as our lives change, from whatever. We will still be, friends forever



Så var det dags för skolavslutning, det är sista gången som vi verkigen är i en skola där det är obligatoriskt att gå. Om ett par månader är det inte lag att vi ska gå i skola. Då är det upp till oss om vi vill ha en utbildning eller inte. Kan verkligen inte fatta hur fort allt har gått, det känns som det inte alls var länge sen vi började 7an och stod utanför aulan och tittade på klasslistorna och höll tummarna för att vi hamnade i samma klass som bästisen. Men den tiden är nu förbi, nu splittras vi. Aldrig mer kommer vi sitta och ha lektioner i Fribergas klassrum eller äta den härliga (:P) skolmaten i Frigergas matsal, skönt? Kanske lite, men visst kommer man att sakna allt och alla.

"Jag kommer sakna Hasses Hachrum..." - Lollo<3

Bussen går om en halvtimme så ska börja fixa i ordning det allra sista och sen se vad klockan är.

xoxo-

P.S Tack Amanda och Petra (och alla andra) för en grymt lyckad kväll igår <3

Grills dags!

Springer runt och försöker få ihop det sista nu och sen bär det väl av till bussen och mot Sollentuna, förhoppningsvis blir ja inte så sen :P Ser framimot en superkväll ^^

xoxo-

PAANIIK! :O

Har ingen aning om hur detta ska bli. Nu ska större delen av musikal gruppen byta till special intriktningen, och det vill ju jag också. Men hur fan ska audition gå?! Det kommer ju faila totalt! Aja... får tänka över detta. Sen är det ju samma datum som avsultningen! :O

Hur ska detta gå?! :S

xoxo-

Packa, packa, packa

Måste verkligen ta och börja packa inför hajken, är inte ens säker på att jag har allt men... ehm... det blir nog bra :P Vad behöver man ha med sig liksom? Liggunderlag, sovsäck, ombyte, badkläder, handduk, tandborste... mycket mer än så är det väl ändå inte :P

xoxo-


Senaste veckorna i några underbara bilder del 2

 Avslutning med scouterna... Supermys uppe vid lägerelden <3 (Måndags)

 Balen på Nygårdsvärdshus! (Onsdags)

 Millenium vandring inne i stan. Vi träffade på den f.d fasta vikarien på skolan (Han med svarta glasögon och INGEN hatt). De spelade tydligen in Circus Möller (nån som har sett det :S) Btw. vi såg både han Möller killen och Johan Glans ;) (Torsdags)

Och nu är det fredag och har inga bilder än så länge. I helgen blir det seglings hajk <3 längtar verkligen att få komma ut på vattnet igen! XD

xoxo-

Senaste veckorna i några underbara bilder del 1

Har inte riktigt haft ork och tid att skriva om vad som har hänt varje dag som kanske har märkts av så tänkte nu när jag har lyckats föra över alla bilder från veckan på datorn att jag gör en liten bildblogg med några bilder och lite text om varje dag. Får se hur långt jag hinner innan det är dags för att börja laga mat. Här är i alla fall förra och förr förra veckans bilder och händleser :)

 Först kom sommaren på riktigt! Så skönt att bara kunna springa runt i solen :) (Fredag v. 20?)
 Laisings Take Of! Skrev lite om den men här kommer en bild på Mia Maria! (Lördag v.20?)

 Scoutmöte i stan med "katten" :P (Måndag v. 21)

 Söndagen går inte att beskriva med en bild så här kommer 6 st. ;)
 
xoxo-





Till dig BellaLotta

Här kommer de headers som jag har gjort åt dig. Vilken ska vi slänga in på din blogg? :)

 1st

 2nd

De är betydligt större ;)

Off to prom

Nu drar det nästan av till balen. Ska sticka iväg och sola med petra nu och sen är det hem, dusha, fixa håret, sminka och allt sånt.
TÄNK OM JAG INTE HINNER! :O Herregud, blev fett nervös nu! :O Aja, det får gå som det går, hoppas att ja hinner.

xoxo

Mitt namn ;)

Orkar inte skriva värsta långa inlägget, det kommer när jag har energi och inte har en massa annat att göra, men för att visa att jag lever kommer lite om mitt namn från hamsetpaj ;)

Mitt namn: Isabelle

Resultat:
Ditt namn skrivet med ettor och nollor:
01001001 01110011 01100001 01100010 01100101 01101100 01101100 01100101

Ditt namn skrivet i HEX:
49 73 61 62 65 6C 6C 65

Ditt namn skrivet med fjortis-text:
IsAbElLe

Ditt namn skrivet med leetspeak:
154b3ll3

Ditt namn skrivet på rövarspråket:
Isosabobelollole

Ditt namns betydelse:
Tyvär, ditt namn fanns inte i databasen.

Ditt namn krypterat med MD5:
b6834171c8a539de15d7955c53364f19

Ditt namn skrivet med morse-kod:
.. ... .- -... . .-.. .-.. .

Ditt namn skrivet med det fonetiska alfabetet:
India Sierra Alpha Bravo Echo Lima Lima Echo

Alla Barnen-historia med ditt namn:
Ingen historia med ditt namn hittades :(

Ditt namn skrivet baklänges:
ellebasI

Om Isabelle hade gjort porr hade hon hetat:
Lolita Lovehole

RSS 2.0