Day 281 & 282

Day 281 tisdag
Första skoldagen efter lång helg. Gick till andra, fjärde och sjätte perioden, sen blev jag excused från åttonde då min lite smått galna spanska lärare ville ha någon form av Goodbye för mig. Har i vanligtvis spanska femte perioden, och alltså då inte ens denna dag. Men då hon avskyr min klass och tycker vi är så jobbiga ville hon inte ha det då utan skickade ut excuse lappar till de hon ville ha där. Så vi blev typ fyra pers från min klass och så en annan random spanska klass där jag kände typ två. Men det var trevligt. Lärde känna lite nytt folk, bara några få dagar kvar nu, men ändå. Det bjöds på mat och tårta så inget att klaga över.
På kvällen var det Senior Awards night. Då vi enligt skolditriktet inte får graduate, inte ens vara med... eller vi får väl men den ligger i slutet av juni så det är i stort sätt ingen av oss som är kvar. Så ja. Senior Awards night. Med en fullsatt teater utan någon AC, awesome! Priser gavs ut till en hel del, eller ja... alla seniors som var där då de var de enda som var inbjudna. Sen fick alla vi Foreigners awards också. Eller... vi fick själva grejen som "diplomet" ska vara i, men det får vi inte förens sista skoldagen. It's all good.


Day 282 onsdag
Fick min yearbook idag. Fick den under tredje perioden och tänkte att det var toppen för då kan jag spendera mina tråkiga spanska lektion med att bläddre igenom den, men haha, var så många andra som ville se som blev att den cirkulerade runt i klassrummet. Min och två till. Ännu roligare var att ingen av oss som ägde böckerna fick se, men hade lunch efter så hel lugnt. Satt med Lisa, Nele och Bella och tittade igenom. Unde foto klassen signade Vartan, hel random liten kommentar, men riktigt fiffig. Många seniors, samt Lisa och Erica drog är iväg på Grad Nite nu. Hade ju varit kul om jag hade fått åka också, men nej. Även fast vi är foreign får vi inte åka. Eller seniors får ju... Aja, ingen mer depp om det. Fick ju i alla fall komma dit, två gånger till och med, även om det inte är riktigt samma sak. Vissa har ju inte ens lämnat staten så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0