Day 257 - 263

Day 257 lördag
Som en helt vanlig zoology elev spenderade jag ett antal timmar med en massa insekter och några knappnålar. Helt normalt, right? Åkte på kvällen över till Ericas föräldrar och hängde vid poolen med Erica och Lisa ett tag innan det var hem igen. Var cinco de mayo, med en riktigt stor måne. 

Day 258 sondag
Ännu mer insektsprojekt arbete. Identifierade alla 30, tog ett antal timmar, men blev klar. Nu behövde jag bara pinna alla och sen nästan klar.

Day 259 måndag
Hade vikarie i spanska, vilket var dagens höjdpunkt typ. Annars en vädligt tråkig dag.

Day 260 tisdag
Kom hem och började pinna alla labels till insektprojektet och dekorerade sedan. Spenderade hela eftermiddagen och kvällen med 30 insekter och en vit collectors frame. Alltid lika kul. Blev riktigt sugen på att börja med scrapbooking... LOL.

Day 261 onsdag
På morgonen var det att släpa med sig stora lådan till skolan. Eller stora och stora. Var kul när folk konstant kom in i klassrummet innan klockan ringde och lämnade sina insektsprojekt. Vissa failade stort, andra had mer än vad som behövdes. Riktigt äckligt.. :/

Day 262 torsdag
Spenderade hela dage, från 6.50 - 1.25 i samma klassrum, eller rum mer exakt. Hade UN stimulation med Global klassen. Lämnade rummet för tre minuter, that's it. Slapp i alla fall alla lektionerna. Var faktiskt ganska så kul. Förslag som att Portugal, Canada och Chad skulle ta över hela Afrika kom fram - ett så kallat Burger King förslag.

Day 263 fredag
Fick bästa idéen för fotoprojekt under dagen som det lades en del tid på. Dock är det inget som fungerade att göra i Elements, så vet inte hur jag ska hinna klart utan att arbeta hemma också. Nu har i och för sig nya Photoshop CS6 kommit ut så ska försöka se om jag kan få ner provet på den så jag har skolan ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0