Day 249 - 256

Day 249 fredag
Var mindre kul att vakna men släpande iväg mig till skolan i alla fall. När jag kom hem tog jag en liten sovstund, medan Erica åkte iväg och hämtade Rachel. Senare på kvällen åkte vi iväg och åkte skridskor på Fiesta. Gick förundransvärt bra, med tanke på att jag inte åkte på ett år och ofta har stora problem att åka i sådan "hyre skridskor". Ramlade en gång och dunkade knäet hårt i isen, är fortfarande lite messed-up.

Day 250 lördag
Hade en film dag. Åkte till Santa Fe med Rachel, och såg först Hunger Games igen. Efter den bestämde vi oss för att se en andra film, så vi sprang över gatan till Panda Express, åt lunch, och sprang sen tillbaka och köpte biljetter till the Lucky One. Hunger Games kommer alltid vara den bästa, men måste säga att Efron var helt underbar i Lucky One också. På kvällen var vi först på middag med utbytesstudenter från Idaho, och sen var det till Kevins party.

Day 251 söndag
Pluggade i stort sätt hela dagen. Var ingen super bra dag...

Day 252 måndag
Back to school, börjar bli så skol trött nu. Men är inte allt för långt kvar. Hemma var alla på valborgfest och hade kul. Hängde nere vid Kvarnis och såg på den värmande elden och de färgglada förverkerierna. När jag kom hem jobbade jag på insekts projektet... jippi.

Day 253 tisdag
Hade konstigaste spanska lektionen hittils, och det säger en del. På dörren till klassrummet stod det på en lapp att vi alla skulle till biblioteket. Där satt vi sen i 80 minuter och skissade på en husplan. Vad vi skulle göra med den som kom vi inte till... So confused. På kvällen väntade jag på Erica i evigheter innan jag bröt löftet och satte på Glee utan att hon var med. Random.

Day 254 onsdag
Har ingen aning om vad jag gjorde när jag kom hem. Troligtvis nada. Väldigt intressant dag.

Day 255 torsdag
Efter skolan åkte vi (jag, Erica, Iiris och Fan) till Exotic Pet Shop. Köpte insekter - kul! Efter en lång stund där åkte vi snabbt iväg till USwirl innan vi hämtade Jordan. Sen så var det hem igen, stoppa insekterna i frysen och hoppas på att de ska dö så fort som möjligt... blä... mår inte så jättebra efter att ha dödat dem.. :/

Day 256 fredag
Stannade kvar i skolan i vad som kändes som en evighet, bara för att gå på Culture Festival, som vi var tvungna att gå på om vi ville ha de poängen i Global. Alla som var där av oss gick endast för maten typ, och efter 2 timmar höll de fortfarande på med tråkiga uppträdanden. Så många av oss gick därifrån.

Kommentarer
Postat av: mormor

Gullhjärta! Du kämpar på och det får man ju göra i det här livet. Nu bor jag hemma igen efter att ha lånat ditt rum. Du har en jätteskön säng !! Tack för lånet. Här går allting vidare och jag ser fram emot att flytta och sen komma till landet och då kanske du och Jesper vill komma ett slag också. Du vet att ni alltid är välkomna. Hur gör man när man monterar de där insekterna? Blir de inte sköra när de har varit frysta? Du får berätta när du kommer hem.Längtar. PoK

2012-05-07 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0