Dagens I-lands problem

Vilken ring?


Kommentarer
Postat av: Mamma

2012-05-26 @ 22:00:56
Postat av: Mamma

So far har jag bara valt bort två, den andra och den fjärde. Sedan beror det lite på vad du vill ha. Den första är kanske lite mer av en klassisk class-ring (i mina ögon). På den får du väl med lite mer "info", tex kan du säkert få med en fotboll och kanske en kamera på den sidan där den visar på aktiviteter som du gjort. Den tredje tyckte jag var väldigt söt och säkert väldigt användbar, den andra var också söt och väldigt lik den tredje men jag tyckte den tredje var sötare. Den femte är tycker jag också är ok men nr 1 och 3 är mina favoriter men som sagt vilken av dem beror på vad du vill ha. Puss

2012-05-26 @ 22:07:05
Postat av: Mormor

Håller med mamma. Trean och tvåan var snygga men trean var snyggare än tvåan. Gillar även den femte men får du in vilken "class" du tillhör? Pok Mormor.

2012-05-26 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0