Bak i arkivet

Tittade lite bak i tiden på den "vanliga" bloggen. Hittade till en stund då jag skrev random lagar som fanns i varje stat. Vid denna tid hade jag ingen aning om vart jag skulle. Så letade upp vad jag hade hittat om Nevada, och detta var det. Jag kan säkerligen tro att jag tyckte det var hel knäppt när jag såg det första gången. Men när jag nu tänker efter, jag menar, det är Las Vegas. Vad som helst kan hända, kan mycket väl vara så att någon en gång satt på en kamel på 95:an. Elko har jag ingen aning om vart det är. Finns en väg som heter det här i Vegas, och ja... har aldrig sätt någon gå på den :P

Nevada:
  • Det är olagligt att köra kamel på motorvägen
  • I Elko måste alla som går på gatan bära mask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0