Ett litet farväl...

... för nu drar jag mig ännu mer väster ut. Hawaii here I come!

Kommentarer
Postat av: Mamma

och nu väntar vi med spänning på att få läsa om dina Hawaii-äventyr.

2012-03-19 @ 15:59:45
Postat av: Michelle

Hej! Hoppas du trivs i USA! Det du gör är något jag haft tankarna på JÄTTE länge, men jag vet inte alls hur jag ska göra, men jag vet att jag någon dag SKA dit! Jag går ur skolan nu till sommaren och funderar på att åka efter, men har då en fråga, vad kostar allt detta? Och är man säker på att man blir med. Sen är min engelska inte den bästa och det är de jag är allra mest nervös över, hur tar amerikanerna det? Jätte tacksam för svar! Och jag är extremt avundsjuk på dig. Du får gärna svara till min blogg då jag ser det direkt! TACK!



mmichellebryske.bloggplatsen.se

2012-03-22 @ 12:59:37
URL: http://mmichellebryske.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0