Day 198

Tittade på en faktiskt häftig film under zoologi lektionen. Handlade om insekter så låter inge vidare, men gillade den faktiskt. Lite för många grodor i dock. Under historia lektionen var vi halvklass då större delen inte hade klarat sina exams året innan. Spanska lektionen var lika intressant som tidigare. Folk sover och läraren blir lite smått galen. Försökte kolla upp lite saker under lunchen, kom inte långt då det tog en tjugo minuter för datorn att starta upp. Tittade upp volontärresor till Afrika (ja, mamma, Afrika.). Vill åka dit och göra något form av projektarbete. Men får titta lite mer in i det. I fotoklassen fick vi fyra nya due dates. Så veckan efter Hawaii (alltså två veckor) har jag något att lämna in till varje lektion, plus att jag har ett projekt tills på fredag. Inget nästa vecka. Men antar att det är ganska skönt så att jag inte missar något. 
Måste börja packa snart. Bläh, orkar inte. Men det är ju Hawaii ändå...

Mer Red Rock bilder:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om jag inte minns fel så gör man en resa till Afrika (Tanzania) om man går Global-inriktningen, eller?

Pratade med Elina på Dagy idag och har fått lite klarhet (eller inte...), mailar dig separat om det ikväll. Puss.

2012-03-08 @ 16:36:42
Postat av: Pappa

Riktigt cool bild....

2012-03-09 @ 08:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0