Day 290 - It's all bittersweet

Absolute last day of High School. Kommer aldrig mer att gå in genom Legacy dörrarna... Hade första examet i spanska. Då jag, liksom alla andra i klassen, inte bryr mig ett dugg, läste jag knappt frågorna, markerade bara lite random a,b,c,d. Har ändå typ 150% i klassen, så kan få 0% och fortfarande ha över 100%. Sen var det foto. Sista gången :( Inte fick vi heller alla gå ut när klockan ringde, utan varje klass blev eskorterade av lärare/hall monitor, ut ur skolan, som sen var låst i en halv timme innan någon kunde komma in. Detta för att det inte skulle bli några bråk eller något sånt.
Efter skolan så gick jag och Inga till Target och köte saker till picnicen, haha, Fruitsnacks och Gronola bars. Stopp vid Starbucks också, tydligen så finns bästaste Cocunut Mocha Frappuchino, på Secret Menu på alla Starbucks utanför Hawaii. Så blev så excited när jag fick en liten känsla av paradiset. Träffade Lisa och Bella där och sen bar det av till Seastrand park. Jag, Bella och Lisa fick skjuss av T, medan Inga cyklade. "Like Mexicans" satt vi i the trunk. Citatet kom från Lisa, så vad kan man säga, det vi tror är sant. Haha, mexikanare har yttrat sig. Nej, men det var sjukt kul. Var sen i parken i några timmar med ett gäng härliga personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0