Day 289

Today is wednesday. Hade finals i Algebra först, vilket var sjukt svårt, chansade på det mesta. Skönt att det verkligen inte betyder något. Hade composition sen. Kortaste testet - bara 45 frågor. Vet inte riktigt hur det gick, kändes inte som om det var så jättesvårt.
Efter att klockan ringde gick jag till min finaste mentorship lärare - Mrs. Armstrong. Så himla gullig, kommer sakna henne. Gav henne en liten Sverige souvurnir och fick henne att signera min yearbook. Efter det gick jag ner till Valdez för att hämta certifikatet som alla utbytesstudenterna får. Vi blev dit kallade under första testet, att gå när vi var klara med provet, men då hon hade givit ut några märkte vi att signatur från rektorn saknades, så hon tog tillbaka alla och fixade det. Sen gick jag hem med Inga. Tog typ... lång tid. Haha. Fick i alla fall en liten solbränna, wihu! Känner att jag har failat lite med brännan. Jag menar, har haft sommar här sen i April, och har ingen rejäl bränna alls. Har väl i alla fall fått basen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0