Hur man i svåra stunder funderar över de lyckliga platserna

När allt är svårt och jag inte orkar hålla tårarna inne, öppnar jag dörren till varandan och sätter mig på golvet, oavsett väder eller årstid är varandan där längs med väggen min plats, min plats där allt är lugnt. Vattnet, känslan gör allt bättre, lugnare och stillsammare. Eller den stjärnklara himlen, träden som finns runt omkring i den gröna trädgården eller snötäckta marken.
Här finns inget. Här har jag varit tvungen att hitta nya ställen, ett misslyckande. För det mesta - golvet på rummet. Trots den sköna sängen är golvet bättre. 
Vatten, dörren ut. Att fantisera sig bort kanske kan fungera.

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade barn! En chock.Ja.Men duskall veta att Björn älskade dig och egentligen inte tyckte om att du reste så långt bort.Han såg fram emot att du skulle komma hem och sa häromdagen, det är ju klart att Isabelle kan jobba hos oss.Nu har vi alla varann och det är en stor tröst.Mång kramar tills vi ses igen Puss mormor

2012-04-28 @ 17:21:54
Postat av: mormor

Det är väl självklart att du skall stanna och avsluta ditt skolår som det var tänkt.Det vill vi alla.Och allra mest Björn, han tyckte alltid att det var viktigt att göra klart det man påbörjat.Var och en har sin sorgeplats, det gäller bara att hita en bra!!!!PoK Mormor

2012-04-30 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0